Cumartesi, Ağustos 11

Dünyanın en güzel gözleri


Bloglar arasi sörf yaparken ilginç bi yazi dikkatimi çekti Dünyanın en güzel gözleri 20 sene sonra Bende bloğuma koymak istedim..Orjinal yaziyi aynen aktariyorum.


Gurhan Demirin portfolio blogunda karşılaştığım Dünyanın en güzel gözleri fotoğrafını ve Utopiğin yorumunu okuyunca merak ettim, ve kısa araştırdıma sonucu . Bu fotoğrafı buldum. Dünyanın en güzel gözleri 20 sene sonraki fotoğrafı ile karşılaştırma. 20 senede insanı çok değişiyor, fakat gözler yine güzel ...


STEVE McCURRY adlı fotoğrafçı bu resmi yanlış hatırlamıyorsam yaklaşık 20 sene evvel çekmiş.Birçak sene öncesi yine Afganistan'a gittiğinde bu kızı bulmuş yine buna benzer bir pozda resmini çekip yayınlamıştı... Utopik

Rsimde Afgan kızı olarak bilinen Sharbat Gula, 1985 yılında Natinal Geographics dergisinin kapağında fotoğrafı yayınlandıktan sonra ünlü olmuştur. Kimliği 2002 yılına kadar bilinmediği için Afgan Kızı olarak bilinir. [kaynak wikipedia]

2 Yorum var:

ZerO dedi ki...

Gerçekten yillar geçse bile gözler ayni güzellikte kaliyo..bu arada kadinda 20 sene önce çok güzelmiş..

Adsız dedi ki...

Ayy evet ya bak şimdi bir garip oldum. Bende gençlik resmi vardı hatta bekarken odamda asılıydı şimdi üzüldüm nasıl da çökmüş :(

Yorum Gönder