Pazar, Haziran 17

Lincoln resimleri









Roberto carlos'mu lincoln mu videolarla karşilaştırın.Buraya tıklayıp yorumunuzu yazın..




BASİNAS RESİMLERİ

19 Yorum var:

Adsız dedi ki...

yaa bune yaa bız bu lincoln gs forma ile istiyoruz bızıne shacke 04 formadan

Adsız dedi ki...

LİNCOLN NU ALDIK BUTUN TAKIMLARA OZELLIKLE FENERBEHCEYE BIR HACI FACIYASI YASATICAGIZ...

Adsız dedi ki...

LİNCOLN NU ALDIK BUTUN TAKIMLARA OZELLIKLE FENERBEHCEYE BIR HACI FACIYASI YASATICAGIZ...

Adsız dedi ki...

ya lıncoln gorduk rıze macında bıde carlosu gorduk grısı sıze kalmıs

Adsız dedi ki...

BAZI İNSANLAR KONUŞUYOR AMA BOŞ.TEK DOĞRU VE GERÇEK OLAN ŞEY LİNCOLN. BEN İNANIYORUM LİNCOLN GELECEKTE GS YE ÇOK KATKITA BULUNACAK EN AZ HAGİ KADAR

Adsız dedi ki...

LİNCOLN'NE UZANA AYAKLAR KIRILSIN .BAZI İNSANLAR ONU ÇEKEMİYORLAR BİLİYOZ AMA a.q İNSANLARI ONLAR BİLİYORUZKİ ANNESİ KÖTÜ YOL DÜŞMÜŞ

Adsız dedi ki...

lincoln aldık ama fenere ayıp ettık çünkü kocalarını yıtırmış dul avrat misalı ortalıga düştüler allah muhavasa önce bizden gelıp kocalarını gerı almaları lazım yanı once bizden yecekler sonrada sevilyadan dün katıldı gazateler tarıh yazdı fener diyolar tahıh turkıyede birkere yazıldı onuda biz yazdık 2000de anca yaparsakta biz yaparız .. onlar sevılyayı yensınler bende futboldan anlamıyom ozaman..

Adsız dedi ki...

bu ne biçim resim biz cassio de lincoln nü gs forması ile görmek istioruz

Adsız dedi ki...

şampiyon galatasarayyyyy aslanım benimmmmmmmmmmmmmmmm seniiiiiii seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

seni seviyorumm lincoln başarılar dilerimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

lincoln seni seviyorum. Galatasaraydan gitmeni istemiyorum.

Adsız dedi ki...

lincoln abi ya süpersinn cok iyi bi futbolcusunn seni cokk sewıyorumm yaaaaaaaaa:):):)galatasarayın grurusun

Adsız dedi ki...

lincoln harika

Adsız dedi ki...

LİNCOLN ÇOK KALİTELİ BİR OYUNCU AMANİYE İLK ON BİRDE ŞANS VERİLMİYOR ANLAMIYORUM.

Adsız dedi ki...

lincoln tek kelime süperr

Adsız dedi ki...

LİNCOLNU ÇOK BEYENİYORUM BENCE DAHA YENE TAKIMA ISINIYOR

Adsız dedi ki...

bazı kişiler yada kişiliksizler lincoln gitsin diyorlar ama lincoln gibi biyıldız nereye gönderiyosunuz a.q geri zekalımısınız sin. bana hak weren ler yorum larınızı bekliyorum bütün gs lilere slm

Adsız dedi ki...

lincoln sen harikasın ne olur batmana gel seni seviyorum olumune ultra aslan ben eylem tum gs lere slm

Adsız dedi ki...

lincoln sen harikasın ne olur batmana gel seni seviyorum olumune ultra aslan ben eylem tum gs lere slm

Yorum Gönder