Salı, Ocak 27

Seçim Anketi

Belediye seçimlerine yaklaşık 2 ay kala blogumda seçim anketine yer verdim..Seçime azkala bütün sitelerde anket furyasi olacaktir onun için şimdi anket düzenlemenin daha yararli olacağini düşündüm..Ankette 7 partiye yer verdim.Seçenekler dişinda partiye oy vermek isteyen diğerleri şıkkını seçebilirler..Parti siralamasini random'tan rastgele düzenledim.Oy kullanmak isteyenler yalnizca birkere oy kullanabilirler..

Anket Sonucunu Öğrenmek için E-posta ile kayit olarak sonuçlar e-mail adresinize gelecektir..

Not:Anket 34 Gün sonra sona erecektir..



SEÇİM ANKETİ SONUCU AÇIKLANMIŞTIR..TIKLAYINIZ



30 Mart Sabahı

58 Yorum var:

Adsız dedi ki...

Ak partiyi kuranlara şükranlarımı sunuyorum Allah Recep Tayip ERDOĞANI ve Abdullah GÜL Beyi başımızdan eksik etmesin onlar geldiler Türkiye rahata kavuştu saygılarımla nice 100 yıllara !!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

allah basbakanımız ve cumhurbaskanımızdan razı olsunki yicek ekmek bulamıoruz.

Adsız dedi ki...

Bende Ak partinin kazanmasini güzel Vatanim ve orda yasayan sevdiklerimin adina cok istiyorum. Atatürkün ölümünden sonra ilkkez Türkiyede bi ilerleme görünüyor.( Bu benim görüsüm)
Insallah devam ederler...
saygilarimla...

Adsız dedi ki...

hamd olsun akp ile bütün domuz etleri kasaplarda,zina da serbest, askerlikte zaten yan gelip yatma yerimiş, askerlerimizde asker değil kelle, bebek katilinin adıda sayın oldu,sadece içimizdeki don kaldı satmadık onu da satın alın,cocuklarınız mısır milyarderi, yat cık alr alsın,emine erdoğan ayakkabısının altına pırlanta koyup gezilere katılsın, fakir fukara size sesleniyorum aklınızı başınıza alın birdaki sefer dizinide dövemiceksin onuda satacaklar....

Adsız dedi ki...

lütfen artıları eksileri iyi değerlendirin
haberleri hep yandaş medyadan dinlemeyin
bazen de diğer medyaya göz atın ve akp yi ona göre değerlendirin vatan elden gidiyor...

Adsız dedi ki...

öyle bi sacmalikla AKP'yi sucluyorsunuz ki, buna ölüler güler. Neyin pesindesiniz, hangi menfaatler pesinden kosuyorsunuz bilmiyorum. Türkiyeye avrupa oldugu gibi, saglik sigortasi, issizlik parasi, cocuk parasi getirdi. belki daha burdaki standartlara ulasamadi ama onun yolundalar.. bu ilerlemeyi göremiyecek kadarmi körerdi gözleriniz?? Hangi Parti yapti bunlari bunca senedir?? Devlet büyüklerimiz buralara gelip avrupadaki bakanlarin yaninda el pence durduklardinda ben utaniyordum. Ilkkez birisini seyir ederken dinlerken gurur duydum. Bu bence cok önemli. Erdoganda elestirdigim tek tarafi fazla duygusal olusu (ama bu onu sempatikte yapiyor, cünkü insanligi ölmemis) ve soguk kanliligini hep koruyamamasi. ama buna ragmen ondan cok sey bekliyorum AKP ile cok isler basaracagini biliyorum. bide bu karalamaktan baska becerileri olmayan diger partilerde elestiri ve karalama kampanyasi yerine kendi hünerleriyle karsisina gecse AKPnin o zaman Türkiye icin güzel günler basliyacak insallah. Diger partilere sesleniyorum basami gecmek istiyorsunz, o zaman karalamayi birakinda kendi becerebileceginiz seylerle gelin...hakliyim isin kötü yani bana yanlissin diyenlerde hakli oldugumu biliyorlar...
Saygilar

Adsız dedi ki...

Hamdolsun iyiyiz ve teğet geçiyor. herkes aç ve işsizken gidip davosta haması savunuruz. helal olsun. koyun güdmek kolaydır. çunki koyun çok.

Adsız dedi ki...

hala bu adamı savunanlar varmı ya helal olsun gerçi bunlar recep tayyip erdoğanın ya rüşvet yedirdikleri yada şakşakçılarıdır başka kimse olamaz. birde türkiyede atatürkten sonra ilk kez ilerleme görülmüş yapma kardeşim ya hangi konuda ilerledik .yapmayın gözünüzü seveyim millet perişan hiç mi görmüyorsunuz.

Adsız dedi ki...

Evet AKP'yi savunan var!!!
Dünya olan krizden dolayida AKP'yi mi sucluyorsunuz yani?? Dünyadaki bankalar, büyük sirketlerin iflasindandami onlar sorumlu? Almanyada sirketler arka arkaya kapaniyor, issizlik almis basini gidiyor..dis devletler bu kadar kötü giderken türkiyenin bundan sanil etkilenmemesini bekliyorsunz??
CHP mi düzeltecek türkiyenin bu durumunu?? AKP türkiyeyi islamci bir devlet yapacak diye karatmalara baslayan CHP bugün gitmis tarikatlarla is birligi yapiyor iktidara gecmek icin. Tayip Erdogan melek olmasa bile karsindakiler adam degil, olsa belki diye düsünebilirdik ama DEGILLER DEGILLER ve yine DEGILLER!!!

Adsız dedi ki...

herşey türkiye için durmak yok yola devam büyüksün akp

Adsız dedi ki...

İşsizliği, yolsuzlukları, köşe dönmeciliği, dağıtılan (rüşvet gibi) yardımları, kısaca milletin ve ülkenin perişanlığını görmeyenler ya da görmek istemeyenler iktidarı övüp, Başbakan'a övgüler düzmeye devam ediyor. biz neye layık isek öyle yönetiliriz. Ekonomik kriz bütün dünyada var ama, dünyanın hiç bir gelişmiş ülkesinde iktidar yandaşları bu kadar kolay rant edinemiyorlar. Allah bu milleti bir an önce uyandırsın......

Adsız dedi ki...

bunlar her zaman arabanın önüne taş koyanlardı chp zihniyeti kördür görmezler ekonomi dünyayı sarmış benim kardeşim almayada 3 aydır işe gitmiyor izine çıkarmışlar krizden dolayı biz uyanıgız umarım siz uyanırsınız

Adsız dedi ki...

mal adamlar türkiyenin kalkınmasını istemez bu chp nin ve onun yandaslarinin chp ye oy verenlerin BiZANS dan hicbir farki yok. Savuulun allah korkusu olmayanlar osmanli tekrardan geliyor

Adsız dedi ki...

bu chp ve onun benzeri partililer ve bunlara oy verenlerin bizanstan bir farki yok is yapani cekemezler bu ülkede allahin adini agzindan düsürmeyenden korkuyolar siz istediginiz kadar havlayin osmanli geliyor ak partiyle beraber

Adsız dedi ki...

e be güzel kardeşlerim,bir başbakanın görevi millete kömür dağıtmak değil,fakiri fukarayı kömür alıcak ekonomik güce ulaştırmaktır.geldikleri gunden bu gune kadar bı coklarının olumlu diye düşndüğünü sandığı gelişmeler yalan dolan..bir ulkede ekonomi buyuyorsa eğer işsizlik artmaz,açlık ve fakirlik sınırları bu kadar yuksek olmaz.elimizde hiç bir şeyimiz yok!!!!dış borclarımız dışında...Eyyy akp sevenleri,bundan 15 yıl sonra gelişme dediğiniz seylerle yuzleşicek cocuklarınız..o zamanda ahh keşke demeyın sakın...unutmayın ki hasret kaldığınız osmanlı;cehalet yuzunden yok oldu ve cok uzgunum tarih asla geri donmez....

Adsız dedi ki...

guzel kardesım havlamak hayvanlara mahsus ama senınde bır farkın yok.Osmanlı gelıyor dıyorsun sancagına bakta ıbret al sızın ampulunuz patladı beygır gözlukluler

Adsız dedi ki...

CHP zihniyetini egoist(bencil) olarak görüyorum .Sadece bu ülkeyi soymayı düşünüyorlar sanki

Adsız dedi ki...

Hayatımda hiç AKP'ye oy vermedim ama vereceğim. Davos'da gururumuzla oynatmayan RTE'a teşekkürler. Kim olsa aynını yaparmış. ABD başkanlarının karşısında, adam bacak bacak üstüne atmış konuşurken bizimkiler yeni evli genç kızlar gibi oturmadı mı? Valla kimse kusura bakmasınnnn.... Clinton oturuyor başparmağı ile çağırıyor bizim başkan ismi lazım değil tıpış tıpış gidir. Kendisine saygısı olmayan, başkasından saygı beklemesin.....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar her şeyi iyi bir şekilde değerlendirmek gerekli tarfsız olarak şunu söyleyebilirim. chp ulu önder Atatürk'ten sonra bitmiştir. sürekli onun adını kullanarak biyerlere varmaya çalışıyorlar. şu bir gerçek akp ne kadar dini kullanıyorsa chp de mislisiyle Atatürk'ün ismini cumhuriyeti rejimi kullanıyor. gerilim korku. bu şekildeyken ülkede parti kalmasa bile yinede chp ye oy vermem akp çokmu iyi değil tabiki ama şu bir gerçekki ondan iyiside yok.

Adsız dedi ki...

su vatan elden gidiyor ve din elden gidiyor gibi laflariyla bileti gaza getiren zihniyetten nefret ediyorum. Birincisi bu vatan öyle kolay kazanilmadi ve bir iki basa gelmek icin olay cikartiran cabulcunun laflariylada elden gitmez! Imand ya bir insanin yüreginde vardir, yada yoktur, zorla olacak bisey degil. biz birseleri ne kadar diretirsek o kadar itici gelecektir insanlara. ve diger partiler kendi yapmak istedikleri gelisimleri göstermek onlarla ön plana gelmek yerine karalamayla basa gecmeyi ön planda tutuyorlarsa bu baska maharetleri olmadigindandir benim gözümde. CHP önce dincilikle sucladi AKP'yi simdi 10katini kendisi yapiyor. MHP'nin politikasi da bence türkiye irk ayirimi yapma üstüne iste bu gibi seylerle bi vatan bölünür. Osmanli dedinizde, Dün elveda rumeliye baktim, orda artik osmanli olmayacak, artik türk, makedon, rumenli, yunan olacak cünkü bikere ayirimciklik tohumlari ekildi deniliyordu.. cok dogru bir söz!Orasi bizim vatanimiz basa gececek hic kimse babamizin oglu degil hatalariya kabullenmek zorunda degiliz o kisileri. Televizyonlar da cok tarafli haber yapiyor. Sunucularin konusmasindan hangi partiyi tutuklarini sayabilirim burda..bu vatan severlik degil, herkese kendi fikrini görüsünü zorla kabullendirme istegi var hepimizde ama bu dogru degil. Sevmediginiz bir insan bir Partide cok güzel seyler yapiyor olabilir. Bunuda görmeye kabullenmeye hazir olmaniz lazim. Ben türkiyenin dis politikasini son dönemlerde cok begeniyorum sade bundan dolayi alman vatandasi olmasaydim gelir orada AKP'ye oy verirdim. Artik etrafimizdaki komsular düsman gözüyle bakmayacak bize ve biz onalardan korunmak icin Amerikanin ABD'nin her istedigine boyun eymek zorunda kalmayacagiz. bunlar bir ülkenin gelisiminde cok önemli unsurlar, bunlarida biraz degerlendirin. bide birbirimize hakaret etmeden yorumlarimizi yapalim..biz insaniz bize bu yakisir..saygilar

Adsız dedi ki...

akp nın alternetıfı yoktur şımdılık altenetif cıkana kadar ekp hükümete devam ınşallah

Adsız dedi ki...

Atatürk Atatürk Atatürk

Adsız dedi ki...

himm kimse yazmamis.. demekki ben hakliyim, hehe

Adsız dedi ki...

Bu güne kadar hiç Akp ye oy vermedim diyen ve öyle bi sacmalikla AKP'yi sucluyorsunuz ki diyen arkadaşların eğitim seviyelerini çok merak ediyorum ya okur yazar yada olsa olsa ilkokul mezunudurlar çünkü bu insanların gözleri ancak buraya kadar görebilir daha ileriyi asla göremezler.Sağlık sigortasını çocuk parasını akp mi getirmiş bi araştır işsizlik sigortasına gelince meraketme o paralar botaş petrol ofisi telekomun peşkeş çekildiği paralarla ödeniyor.O paralardan son olarak kalanı da millete oy versinler bize diye kömür iaşe ve beyaz eşya olarak dağıtılmakta.Son kalan kuruşlarda böyle tüketilince ne olacak göreceğiz hep birlikte .Dawosta şöyle yaptı Abd başkanının karşısında ayak ayak üstüne attı bunun için oy verecem diye bir daha yorum yapma yoksa okuyucular senin bu yorumlarına değişik bölgeleri ile gülmeye devam edrler.RTE öyle yapınca ne oldu dolarmı düştü borsamı yükseldi Türkiyenin ihracatı ikiyemi katladı ne ne neoldu????

Adsız dedi ki...

satmadık bısey kalmadı ve hala satmaya devam bı donem daha devam ederlerse satacak bısey kalmayacak ve o zaman asıl krız olacak bunu durdurmak halkın yanı onlara oy verenlerın elınde dıyolar abd baskanının onunde bacak bacak ustune atıyo atar tabı basbakan olmadan once pazarlıklar yapıldı partı baskanınken zıyaret etmıstı ya hangı partı baskanı abd basbakanınla hıc bı yetkısı olmadan kapalı oda da gorustu sattı sattı bunu bız bızler yanı tc vatandası mılletı durdurur herkes at gozluklerını cıkarıp turkıyenın halıne baksın işsızlık her zaman vardı ama sımdı daha berbat 2000 krızınde bıle bole olmamıstı kendınızı dusunmuyosanız colugunuzu cocugunuzu dusunerek oylarınızı verın kı onlar rahat etsın saygılar

Adsız dedi ki...

Simdi burda her yazilarinda Akp'yi kötüleyenler ve biz akp'yi iyi bulanlari cahillik, aptallik, körlük le suclayip bizi At ve koyun gibi hayvanlarla bi kefeye koyan zihniyet sizin okuma seviyeniz Avukatlik, Doktorluk ve ya daha üst düzey bisey olsa kac yazar acaba?? Daha baskalrinin düsüncelerini insan gibi okuyup degerlendirmeyi ögrenememissiniz, daha görüslerinizi hakaret etmeden insan gibi aciklamayi ögrenememissiniz siz okumus olsaniz kac yazar! Okumus sunuz belki ama ADAM OLAMAMISSINIZ diye bilirim ancak! Üstelik ben tr.de okumadim türkce dilini sizin kadar iyi yazamaya bilirim belki..Almanyada yasiyorum muasebecilik egitimi gördüm ve size birseyler ögrete bilecek cadar ögrenimim vardir bundan emin olabilirsiniz!! Burda AKP'yi kötülemekten, o partiye oy verenlere hakaret etmekten baska bisey yazmiyorsuz. Tamam su kadarini anladik, AKP cok kötü bir Partiymis, bugüne kadar Tr.de kötü giden tüm islerin sorumlusu o partiymis, türkiyeye rüsveti o parti getirmis...peki siz neyi savunuyorsunz?? Hangi Partiyi?? Eger tutugunuz veya desteklediginiz Partinin bir becerisi olsaydi, burda onu yazardiniz hakarete, camur atmaya bas vurmazdinz!!
Bu sözüm mitinglerde, televizyonlarda ve buralarda karalama yapan herkes icin gecerli. Tamam anladik AKP cok kötü bir PartiyMIS... peki siz?? Yokmu baska bi beceriniz?? AKP'nin kötü bir Parti olmasi sizin daha iyi oldugunuz sonucunu cikarmaz!! Bunu ama asla anlamiyacaksiniz, kötüleyin, karalayin, sizinle ayni fikirde olmayan herkes cahil, herkes aptal, herkes bilgisiz, sizdeki akil bizde olsaydi ohooooo ama malesef Allah o akli sadece size vermis... üzülüyorum vatanimin gidisatina...

Adsız dedi ki...

akp sayesınde ınsanlar ac ac ..yandas medya falan onemlı deıl sokaktakı ınsan we en yakın bızler yıycek ekmek bulamıyoruz kı bunun en ufak sebebını bır ornekle aktarıyım basbakan maası tam 9bin 443 tl olması lazım artmadıysa sız bu maasla oglunuza gemı we cocuklarınızı yurt dısında okutma ,sayısız dairelere sahıp olma dahasını saymıycam bu olayları nasıl degerlendırıyorsunuz.ama hersey basortusuyse yanı basortusu takan herseyı yapar dıorsanız bılemem ha gel gelelım ben basortusune karsı bırı deılım bende namazımda nıyzında bır ınsanım ama lutfen aclık sınırı altındakı ınsanlara saygı duyunda owmeyın artık akpyı oy atacaksanız atın ama owmeyın.ınsanlar acız dıye aglarken cocuklar ayaklarına gıyecek ayakkabıyı bulamazken lutfen ıcınızden sewın.dıyeceksınız ınsanların ac olması akpnın yuzunden mı ewet ıktıdarda kım warsa herseyın sebebı onlardır mıllet acsa onlar yuzunden toksa onlar sayesındedır.ben ecevıt donemını pek hatırlamam sımdıye kadar ıkı kez oy kullandım ıkınsındede ecevıtın partısıne atmadım bunu dememın sebebı bu partıyle alakam olmadıgı ıcın bır ornek wercem onunun ıcın.cıftcı bır watasdasla goruse gıden bır muhabır durumunuz nasıl dedı ben ecevıt zmanındayken paralıydım rahattım sımdı ekmek alack param yok dedı uzucu bır durum dıger uzucu durumda gormussunuzdur watandasın bırı cocugum 25kurus okul harclıgı ıstedı wermedım dıor ya bu nedemek we bunlar gıbı daha nıcelerı saygılarımla ama akpye asla deıl ...Allah dewletımızı we ordumuzu basımızdan eksık etmesın ..tek sıkıntı kıme oy wercez arkadas ıste ATAMIZIN degerı burda ortaya cıkıyor en guzel farkları ATAMIZ masanın ustundekını alıp cebıne koymamıs cebınden cıkarıp masaya koymustur .!!we sakın ATAMIZA saygısızlık yapılmasın bırı demıs ATATÜRK olsaydı o basortuyu takabılır mıydınız dıye .Yazıklar olsun be onun kurdugu ulkede yasıyorsunuz gercek sudur ULU ÖNDERIMIZ olmasaydı sen bu kadar rahat yasayabılırmıydın acaba ,acaba yasayabılırmıydın!! SAKIN AMA SAKIN BU ULKENIN KURUCUSU WE KURTARICI LIDERI HAKKINDA YORUM YAPARKEN COK DIKKAT EDIN BEGENMEYEN INSAN ONUN KURDUGU ULKEDE NE ISI WAR.SUNA EMIN DUNYA ATAMIZLA BIRLIKTE ASKERLERIMIZIM YAPTIKLARINI GORMEMIS OLSA COK FARKLI BIR HAYATIMIZ OLURDU ... NEGUZEL SOYLEMIS USTAD;
BE HEY DÜRZÜ...

Ne arasın ALLAH ile aramda..
Sen kimsinki orucumu sorarsın .?
Hakikaten gözün yoksa haramda...
Başı açığa niye türban sorarsın.?

Rakı şarap içiyosam sana ne..
Yoksa kimseye bir zararım içerim.
İkimize gelsek kıldan köprüye..
Ben dürüstsem sarhoşkende geçerim.


Esir iken mümkün müdür ibadet..?
Yatıp kalkıp Atatürk'e dua et:
Senin gibi dürzülerin yüzünden
Dininden de soğuyacak bu millet.

İşkalindeki hali sakın unutma..
Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.
Sen anandan gene çıkardın amma..
Baban kimdi bilemezdin Şerefsiz.


Neyzen Teyfik

Adsız dedi ki...

Ataturk'le turban konusunda yanlıs okumusum yorumu ona gore yaptım ama ole dusunenler warsa yazımı okusun we anlasın .

Adsız dedi ki...

Akp sayesinde insanlar ac diyen kardesim, su anda avrupa basta olmak üzere bütün dünya kötüye gidiyor!! Bundan türkiyenin etkilenmemesi mümkün degildir ama daha milettin ac olduguna inanmiyorum bu ac ve issiz kalmalar daha türkiyeye daha tam etki etmedi, daha kötü olacagini hesap ediyorum(ki dilerim yaniliyorumdur) Ama bununla ilgili biseyler yapma cabalarini görüyorum, gelecegin basladigi yere doguya yönelik politika yapmaya basliyoruz. Ben sahsen bunu cok dogru buluyorum, cünkü avrupa altin caglarini artik geride birakti gelecek dogu ülkelerinde. Ve doguya yönelik politika degincede aman irana dönecegiz, aman hizbullahla is birligi yapacagiz diye sacma sapan düsüncelere girmek degildir! Simdi cikmis Osmanliya dönüs diye sacmaliklar! Hic öne dogru bakmayi ögrenemedik, halada bilmiyoruz. Osmanli iyisiyle kötüsüyle geride kaldi, dogrusundan yanlisindan ancak ögreneceklerimiz olabilir gerisi aptaliktir. Bide su biz yasamamizi suyumuzu buyumuzu Atatürke borcluyuz laflarina kil oluyorum. Biz herseyi ilk önce Yaradana borcluyuz, Atatürk cok büyük ve zekasi tartisilmaz bir Lider di! Yaptigi bir cok seyden dolayi ona saygi duyabiliriz ama bukadar! Ben onun attigi her adimi kayitsiz sartsiz dogru bulmak zorunda degilim ama yaptigi biseyi elestiriyorsam onu sevmiyor veya yaptigi cogu seyide taktir etmiyorum anlaminada gelmez! Simdi ben yaptigi biseyi elestiriyorsam türkiyede yasama hakimimi kayip ediyorum?? bu ne bicim bi sacmalik?? Benim bildigim Türkiye sadece bir kisinin savasiyla kazanmadi! Kullandiginiz cümlelere ve söylediginiz laflara dikat edin, sunu unutmayin, birseyi direttiginizde ancak tersini elde etmis olursunuz! Simdi bu yazima verilecek cevaplari cok merak ediyorum. Hakaretlerle ve vatan hayinligiyle suclanacagimdan adim gibi eminim....

Adsız dedi ki...

ATAMIZ hakkında bısey bılmeyenler sussun we bır kelıme etmesın..sacma sacma konusmasın ..bak adam sıır koymus oraya sızn gıbı ınsanlara yazılmıs o sıır .

Adsız dedi ki...

o yazıyı ben yazdım arkadasım bı lafa takılı kaldıgın bellı kalkıp bana ALLAH ıle Ataturk'u anlatma farkındaysan namazında nıyazında bı adam oldugumuda yazmısım yanı YUCE YARADANIMI ve Atamı senden ogrenecek deılım.sız bı dogru ogrenmıssınz gıdıyorsunuz sunu sakın unutmayın Ataturk olmasaydı sen heran olum tehlıkesıyle yasardın yada coktan olmustun sadece senın ıcın deıl herkes ıcın bu gecerlı Allah'ımın bıze onu gondermıs bu mılletın bole olması ıcın yanı dıyecegım at gozluklerını bıraz dahı olsa genısletın sadece bıde tarafsız dusunmeye calısın dusununcenızı deıstırın demıyorum .neden oğluna aldıgı gemı hakkında bısey demedın cocukları dunyanın en ıı ozel unı.lerde okumasına bısey demedın bankadakı 20 yıl calısıp hıc harcamadan bırıktıremıycegı parası oldugu hakkında bısey demedın bunları bılmıyor musunuz sen tok olabılırsın kocum kendı sahsım adamıma cok skur halıme ama karnımız doyuyor ama ben burlar geldıgı gelelı bu durma dustumu cok ıı bılıyorum benım demek ıstedıgım yanı tarafsız dusunmeye calıs dedıgım Atamız sımdı olasaydı o gemı olmazdı ama oldugu warsayalım onu satar mılletıne kullanırdı caktın mı bırdahada Ulu Önder Atatürk'ün hakkında yanlıs bısey solemeyın dunya onun basarısını bılmese sımdıye kadar Turkıyeyı coktan bızden almaya kalkarlardı ;).TEK BIR KELIMEYE BAKIP YORUM YAZMAYIN YAZACAKSANIZ HEPSINI OKUYUN OLE YAZIN.

Adsız dedi ki...

Birincisi ben burda Erdoganin avukatligini yapmiyorum! ikincisi Ataniza lafda atmiyorum. Ataniz diyorum cükü sadece kendi maliniz size ait biseymis gibi davraniyorsunuz da ondan! Benim kizginligim birisine cevap olarak yazdigin sözde bir sairin kullandigi laflaradir! Bu sözler anca kendini bilmez, yobazliktan kurtulayim derken, kendi karsilarinda birini ilahlastirip daha agir bir yobazliga saplanan okumus cahillerindir! (Ve o siiri bana cevap olarak yönelten arkadas ayni hakaretleri sana iyade ediyorum!)
Biz kücükken bize baska ülkedekiler Atatürkün öldügünü bilmiyorlar yoksa gelip bizi öldürürlerdi diye anlatirlardi, sizin yazdiklarinizda bundan ibaret, cocuk masallari! Ya diger milletler Atatürkün korkusunu daha üstünden atamadi yoksa bizi ham diye yutmuslardi:-). Beni bir partiyi bir düsünceyi savunan biri olarak görmeyin benim yüzde yüz arkasinda oldugum hic bir parti yok, asla hatasi olmaz diye arkasinda duracagim bir insan ogluda yok. Benim karsi ciktigim sey birini kendinize böyle ilahlastirmaniz, bunu anlamiyorum. bunu söylerkende Atatürkü sevmiyorum demiyorum, sadece sizin sevdiginiz gibi sevmiyorum. Eger namazinda niyazinda bi insansan, bunu bilmen lazimki bir kul öldükten sonra ona edebilecegin tek iyilik arkasindan bi dua okumak, ona rahmet dilemektir! Eger varsa Atatürkün sizde degeri bunu yapin! Onu birilerine karsi bir koz bir silah bir hakaret unsuru olarak kullanmayin, ona karsi minnet duygusunu baska türlü gösterin. Birakin ruhu huzur bulsun.. Onu rahat birakin...

ZerO dedi ki...

Arkadaşlar yorum yaparken
Adı/URL bölümümünden nikinizi yada adinizi yazarsaniz daha güzel olur..Tartişirken hiç olmazsa kiminle tartiştiğinizi bilin..Saygilar

Adsız dedi ki...

Ha sunuda yazmayi unuttum!!!Ben orda bir cok seyden bahsetmisim! Bi kelimede takili kalmamisim eger okumus olsaniz veya anlamak istemis olsaniz anlardiniz! Ben degil siz bir kelimede takili kalmissiniz!!
Bide! CHP bakti, düsündü düsündü ortaya atacak hic bir mahareti olamadigini anladi, kendini övmek icin biz Atatürkün kurdugu partiyiz diye ortaya cikti!
Atatürkün simdi bu secim yazilarina yazilmasinin tek sebebi bu, bizim ülkemizde din sömürüsü, vatan sömürüsü baska bisey yoktur zaten! Cumhuriyet kurulmadan öncede böyleydi, cumhuriyetin kurulmasida böyle oldu, cumhuriyetten sonrada hic bisey degismedi!! Mustafa belgeseline baktinizmi?? Orda M.K.Atatür istanbula geri dönüsünde yanindakilerden biri o kalabaligi görünce heyecanli olup olmadigini soruyor, oda heyecanli degilim diyor. "cünkü biliyorum ki, ayni kalabalik bir gün bizi linc etmek icinde böyle toplanir" diyor!!
Iste sadece bu sözü sizleri cok iyi anlatiyor aslinda!!
Birini isinize gelince ilahlastirir tepenize korsunuz, ama isinize gelmediginde yapilan iyi seyler kalkar yerden yere vurursunuz! iste bu zihniyetten asla olamadim, olmam mümkün degildir. Bu yüzden bu benim burda yazdigim son yazi! Dogrulari duymaya cesaretiniz yok, belkide ondandir her gelen partinin size yalan söylemeyi tercih etmesi...bye

Adsız dedi ki...

Okumuşsunuz ama ADAM OLAMAMIŞSINIZ diyen gurbetçi arkadaşıma sesleniyorum....
Sen TÜRKİYE' ye gelip, bir yıl içinde kaç gün ikamet ediyorsun?? Misafir gibi gelip gittiğin sözde vatanında Senin, AKP yi benim kadar, bizler kadar tanıyacağınımı iddia ediyorsun?Burada insanlar aç kardeşim aç aç anladınmı!Burada insanlar işsiz.Bunu bizler yaşıyoruz.İktidara gelirken TÜRKİYE 3yıldan sonra değişmeye başlayacaktır her şey daha güzel olacak diyen iktidar 7 yıl oldu daha hala yaprak kıpırdatmadı bu ülkede.AKP şu 7 yıl içerisinde iyi icraatlar da bulunduda niye seçimlere ramak kala milletimi kömürle beyaz eşya ile makarnayla kandırmaya çalışıyor.Çamaşır makinası dağıttığı insanların evinde şebeke suyu yok.Bunu üçbeş kuruşluk beyaz eşyayı alan vatandaş görmüyor gözleri kör olmuşda başkalarıda mı görmeyecek??Sizin savunduğunuz Bu iktidar!!!!YİĞİDİ KURU SOĞANA MUHTAÇ ETTİĞİNİ MEYDANLARDA HAYKIRIYOR!!!!Daha neyi savunuyorsunuz????????

Adsız dedi ki...

sayın kardeşlerim iş ülkemiz ise herşey bir yana ben sadece şunu söylemek isterimkii akp hükümetti bu krizi başlatmadı ve bu hükümet zamanında açlık ve yoksulluk çıkmadı dimii??
açlık yoksulluk ezeldden berii war sizler gidib bilmem x partiye oy verebilirsiniz ama asla cuntacı partiye darbeyi savunan partiye oy vermeyii düşünen herkese sesleniyorumm iyi düşünün...

Adsız dedi ki...

sol görüşlü partiler iktidara geldikleri zaman bırakın icraat yapmayı sadece zarar veriyorlar. neden mi çünkü iktidara gelir gelmez cebimizi nasıl doldururuz, nasıl yandaşlarımızı doyururuz ve nasıl bu koltuğumuzu sağlamlaştırırız düşüncesine geçiyorlar.en son örnek ecevit hükümeti dünyada kriz yokken türkiyede çıktı ve 60 milyar dolar hortumlandı. evet doğru belki ecevit yapmadı ama göz yumdu. yada engeleyemedi. ne fark eder sana emanet olan bir şeyi koruyamıyorsan başakalrına yediriyorsan hırsızdan ne farkın var.chp de ikdira geirse bunu yapacak çünkü zihniyet değişmiyor. 1994 ten önce istanbul kimin elindeydi chp nin değilmi. kim unutabilir istanbulun o halini.çop dağları, susuzluk, vs.. birdaha ne istanbul onları görsun ne de chp ve taraftarlarını.

Adsız dedi ki...

acım diyen arkadaşım acsan bilgisayarını satta karnını doyur acım diyon internette muhabbet ediyon

Adsız dedi ki...

chp zihniyetini taşıyan akp lileri cahillikle cuclayan arkadaşım deniz baykalın avukatlığını üstlendiği doğu perincek kim biliyormusun dün kılıcdaroğlu ip partisini ziyaret ediyor doğu perinceğe destek amaclı ulan apoyla boy boy resim cekinmiş türk askerine kurşun sıkmış elleri tutup tokalaşan adamın neyini savunuyon sen vatan hayinimisin bir bakın pkk nın amblemiyle işci partisinin amblemine arada ne fark var arkadaşın biride cıkmış acım diyor nasıl acsınki bilgisayarın başında yorum yapıyon okadar acsan sat bilgisayarını karnını doyur medeniyet gördünüzya yazıklar olsun ülkeyi kaosa sürüklemek icin herşeyi yaparsınız sayın deniz baykalın dediği gibi gül cumhur başkanı olursa halkı sokağa dökeriz catışma cıkar zihniyet belli

Adsız dedi ki...

Bana yazan kardesim, ben belki yurtdisinda yasiyorum ama ailem türkiyede yasiyor, yani orda insanlar nasil yasiyorlar biliyorum!! Üstelik oldukca kalabalik bir aileye sahip oldugumdan istanbuldan tutun, Kayseri, Sivas, Aydin, Agri, Izmir, Izmit, Bursa bu tüm sehirlerlerde benim ailemin en az bir ferdi yasamakta, yani düsündügünüz kadar bilgisiz degilim ülkem konusunda!! Insanlar ac bu ezelden beridir söylenilen bir söz degilmi, AKP iktira geldikten sonra türkiye sadece bu kriz döneminden dolayi sorun yasiyor, yoksa cokda güzel bir ilerleme vardi, bunun inkarindasiniz. Bide sunu söylemek istiyorum, orda yasayan insanlar Avrupadaki yasam standartlarina ulasmak istiyor ama bedelini ödemeye kesinlikle niyeti yok. Armut pis agzima düs misali..
Biz burda evimizde, arabamizda tasidigimiz tv,radionun bile vergisini vermek zorundayiz, maasimin nerdeyse yüzde 45'i vergiye gidiyor, 65yasina kadar calismak zorundayim(Bu kanun türkiyeye geldiginde insanlar sokaga döküldü, tabuta kadar calismak istemiyoruz diye), yaptigim ek islerde ödedigim vergi orani cogaliyor,attigim her adamin nerdeyse vergisi var burda el altindan suna bunada islerimi vergisiniz falanda hhaletiremem sizler gibi. türkieyede kullanilan araclarin cogu buradaki kontrollerden asla gecemez. Bununla ilgili alman kanalinda gecenlerde bir reportaj yaptilar, trde birine arabanda bunlar eksiz, sunlar eksik yaptirman lazim denildi diye dünyanin rezaletini cikardi, sinirden arabasini bile yakmaya kalkti.. diyorum ya siz hersey güzel olsun ama bizden bisey beklenilmesin diyorsunuz olmuyor. Burdada beyaz esya yardimi oluyor muhtac olan insanlara, burda sorun sadece bunun AKP tarfindan yapilmis olmasi. Birsey yapilsa oy toplamak icin diyorsunuz, yapilmazsa yapmiyorlar diyorsunuz. Burdaki hükümetlerde suanda bu krizle bogusuyorlar is yerleri arka arkaya kapaniyor, issizlik aldi basini gidiyor, kimse bu kadar hükümete yüklenmiyor. Hükümeten daha iyisini beklemek elbetdeki sizlerin hakki ama bu kadar cok karalama, iyi olan hic birseyi görmeme, iyi niyetle yapilmis bir elestiri gibi gelmiyor bana!
Ben suanda Akp'nin alternativi olmaidigini düsünüyorum, alternativi gelirde insallah, o zaman onlarida düsünürüz.
Ama Baykal gibi daha konusmayi bile ögrenememis bir insan, agzini actiginda karalamak, camur acmaktan baska biseyi bilmiyen bi zihniyeti birakin rakip olarak görmek, ben adam diye kayde bile almiyorum. Buda benim görüsüm, isterseniz beyenir, istemezseniz beyenmezsiniz!

Adsız dedi ki...

2001 krizinde neredeydiniz ülkeyi bir günde batırdılar şimdi ülke bizim oylarımız sayesinde kalkınmaya başladı teşekkür edeceğinize bide laf söylüyosunuz siz gidin dış ülkeler karşısında boynunu büken ülkeyi perişan edenlere oy verin benim oyum AKP ye varmı AKP kadar ülkesini düşünen başka parti var diyenlere anca gülerim gerçekten çok komiksiniz.

Adsız dedi ki...

AKP li kardeslerimiz ,kizmasinlar,YUZ DE DOKSANI RTE den baska birsey bilmezler,adeta ezberciler.onlara sorsaniz 4 tane bakanlarinin ismini sayamazlar.sanki uzayda yasiyorlar fakir fukaranin ne çektigini gormuyorlar, bosuna Recep Tayip Erdogan bizim 2.peygamberimiz demiyorlar.MILLET UYANIR BIR GUN MUTLAKA ALLAHIN IZNIYLE.insallah is isten geçmemis olur.buradan bende MHP liyim ama diyenlere sesleniyorum bir sey yya aktir ya kara dir,neredeysen orada dur bize kaypaklar lazim degil.bize adam gibi MHP nin nereden nereye geldigini takip eden, yerinde duran çevresine model olan ulkucu lazim.saygilarimla.artik ulkuculer MELIH GOK9EGIN oyununa gelmemelidir .zaman simdi degilse soyleyin baska ne zaman

Adsız dedi ki...

Bizi Tayip Erdogani 2.Peygamber olarak görmekle suclayan kisiye Cevapbim!!
Ben burda yazdigim sürece terbiyeyi ve saygiyi elden birakmaya gayret ettim, yazilan hakaret ve sözleri görmemezlikten geldim ama bu kadar büyük bir terpisesizlik ve asagilik bir suclamaya sesiz kalamam!
Müslüman olan herkes bilirki, Hz.Muhammed son Peygamberdi ve yine her Müslüman bilirki Hz. Muhammed ilk Peygamber degildi! Yani Erdogani Peygamber olarak görmek gibi bir gaflete girmis olsak bile 2. Peygamber demezdik! Camur atacaksan, biraz bilgilen de bare öyle at!!!
Bir sey ya aktir yada kara dedigine göre tasidigin zihniyeti anlayabiliyorum!
Bidaha bu tür igrenc iddalarla gelmeyiniz buraya! Ya adam gibi cevap yazin yazmayi bilmiyorsaniz SUSUN!!!!
Eminin senin gibiler fakir fukaranin halinden cok iyi anliyordur?? hayatin boyunca bir fakire yardim ettinmi acaba, birisini adamdan sayip konustunmu??
eminim yapmamissindir ama burda onlari savunur görükürsünüz!
Sagci ve solcular yüzünden türkiyemde binlerce canlar yakildi zamaninda, ayni zihniyetin tekrar sokaga dökülüp coluk cocugumuza sadece baska bir görüsü savunuyor diye baska bir cocugumuzu varmayi asilamaniza asla izin vermicegiz artik. Geldiginiz delige geri dönün ve kendi mikrobunuzla yok olun Vatanimizdan!!

Adsız dedi ki...

Şu Akp'yi savunan arkadaşların hepsine birden son bir kez seslenerek bir daha da yorum yapmamak üzere ayrılacağım.
Gelişmiş ülkeler uzaya doğru ilerlerken (uzaya çıkarken) kendi milletine bir bilgisayarı,bir interneti çok görenler için Aziz Nesin yıllar önce tespitini yapmış ve söylenecek en son en güzel sözü söylemiş.Ha bu arada solcu değilim Aziz Nesin'i de hiç sevmem. Nesin'in kim olduğu neci olduğu beni hiç ilgilendirmez.Sadece O olağanüstü tespitine katılmaktan başka hiç bir ortak noktamızın olamadığını hatırlatmak isterim..Akp yandaşlarının yorumlarını okudukça sadece layık olduğumuz gibi yönetildiğimizi düşünüyorum.Akp'nin bu ülkeye verdiği zararların bedelini nasıl olsa hep birlikte görüp bedelinide hep birlikte ödeyeceğiz..Hepinize saygılar sunuyorum...

Adsız dedi ki...

Dünyanın hiçbir ülkesi, girmediğimiz halde, AB`ye girdik diye havai fişek fırlatmazdı... Dünyanın hiçbir ekonomi profesörü, ekrana çıkıp, borcumuz arttığı halde, utanmadan, borcumuz azaldı diye milleti aldatmazdı. Dünyanın hiçbir başyazarı, gazete okumayın diyen başbakanın yanağını okşamazdı... İngiltere hariç, dünyanın hiçbir ülkesinde, ekonomiden sorumlu bakan İngiliz vatandaşı olmazdı... Dünyanın hiçbir sanayi odası başkanı, dünyanın en yüksek faizini vererek sanayinin canına okuyan hükümette sanayi bakanlığı koltuğuna kurulmazdı... Dünyanın hiçbir demokratik ülkesinde, partiler oy için kömür, buzdolabı, çamaşır makinesi dağıtmaz, hiçbir hukuk buna fetva çıkarmaz, hiçbir seçmen de, kendi parasıyla kendine avanta dağıtana dua yapmazdı... Dünyanın hiçbir ahalisi, doğalgaz faturaları, elektrik faturaları, benzin faturaları ortadayken, enflasyon düştü diyeni "he valla" diye göbek atmazdı... Dünyanın hiçbir parlamentosu, emekliye, memura yüzde 2 zam verirken, kendine yüzde 30 zam yapamazdı. Dünyanın hiçbir medyası, ithalat rakamlarını göstermeden, ihracatı "rekor" diye manşetlere taşımazdı.
Resmi işsiz güya 3 milyon... Çünkü, dünyanın hiçbir ülkesinde, "İş arıyor musun?" diye sorulduğunda "İş aramaktan umudumu kestim" diyen 2 milyon kişi, "İşsiz değil bu" diye hesap dışı bırakılmazdı.
Benim oğlan gemicik aldı, ayda 50 bin dolar taksitle ödeyecek, küçük oğlan da pırlantacı açtı diyene, "Bu ülke seninle gurur duyuyor" diye tempo tutulmazdı.
Ve dünyanın hiçbir ülkesinde, adım adım çözülmeye ve çöküşe doğru gidildiği halde "Aman şükür Demokratikleşiyoruz, Küreselleşiyoruz" diye bilinçsizce bayram kutlanmazdı.
BU MİLLET BİR GÜN MUTLAKA UYANACAK ve AKP TEHLİKESİNDEN KURTULACAK...İNŞALLAH ÇOK GEÇ KALINMAZ.....

Adsız dedi ki...

En son yazan arkadas, dünyanin kac ülkesini gezdin???
Hani bütün kötü olaylar sadece bizim türkiyemizde oluyor ya.. bende sayayim..
-Dünyanin hic bir ülkesinde ben su kökenliyim diyen biri vatan haini ilan edilmezdi,
-dünyanin hic bir ülkesinde terörle mücadele maskesi altinda sivil halk mitler tarafindan öldürülmezdi,
-ve yine dünyanin hic bir ülkesinde mitler tarafindan öldürülenlerin teröristler tarfindan öldürülmüs gibi gösterilmezdi.
-Dünyanin hic bir ülkesinde hükümet bizim istedigimiz düdükten ötmüyor diye halk tarafindan secilen hükümet askerler tarafindan indirilmezdi.
-Dünyanin hic bir ülkesinde kapilar ardindan Darbe planlari kurulmazdi.
-Dünyanin hic bir ülkesinde medya kuruluslari bu kadar ahlaksizca iftiralara bas vurmazdi...
-Dünyanin hic bir ülkesinde düsünce sucundan dolayi birileri öldürülmez, kendi vatanindan kovulmazdi
(TÜM BUNLAR ACABA HANKI IKTIDAR ZAMANINDA OLDU SORARIM SIZLERE????)
AMA TÜM BUNLAR BIZIM ÜLKEMIZDE YAPILDI VE YAPILIYOR..

iste bu uykudan kalkildigi icin birileri rahatsiz oluyor, onun icin hükümetti karalama kampanyalari basladi, onun icin birilerinin etekleri tusup meydanlarda mikrop üstüne mikrop saciyorlar..

BIZ UYANDIK SIZE GECMIS OLSUN!!

Adsız dedi ki...

BIZ UYANDIK SIZE GECMIS OLSUN diyerek saçmalıklarını sonlandıran arkadaşım!
-Türkiye'de KÖKENİNDEN dolayı kim vatan haini ilan edilmiş söyle ki sana onun kökeni içinmi yoksa gerçekten vatana ihaneti olduğu için mi vatan haini olduğu cevabını vereyim...
-İddia ettiğin gibi terörle mücadele adı altında öldürülenlerin gündüz sivil gece dağda olup olmadıklarını araştır.
-Sana tarihten darbe örnekleri vereceğim.Bu, Askeri Darbelerin,senin araştırmadan iddia ettiğin gibi sadece Türkiye'de olmadığını anlatmak içindir,doğru olduğunu savunduğum için değildir...
Georgios Papadopulos, Yunanistan, 1967
Saddam Hüseyin, Irak, 1968
Muammer Kaddafi, Libya, 1969
Seyid Kâbus bin Seyd El Ebu Seyd,Umman, 1670
Augusto Pinochet, Şili, 1973
Ziya Ül Hak, Pakistan, 1978
Teodoro Obiang Nguema Mbasogo,Ekvator Ginesi, 1979
Lansana Conté, Gine, 1984
Blaise Compaoré Burkina, Faso, 1987
Zine el Abidin bin Ali, Tunus, 1987
Than Shwe, Myanmar, 1988
Ömer Hasan Ahmet el Beşir, Sudan, 1989
Yahya Jammeh, Gambia, 1994
Hamad bin Khalifa, Katar, 1995
Pervez Müşerref, Pakistan, 1999
François Bozizé, Orta Afrika Cumhuriyeti, 2003
Josaia Voreqe Bainimarama, Fiji, 2006
Mohamed Ould Abdel Aziz, Moritanya, 2008 vs.....
-Dünyanın hiç bir yerinde darbe pilanları meydanlarda kurulmaz
-Dünyanın her yerinde medya hak ettiğini bulur.
-Düşüncesi vatana ihanet olmayan herkesin bu ülkenin başının üzerinde ÖLÜSÜNÜNDE DİRİSİNİNDE YERİ VAR.....
Yeter mi bu kadar cevap.Bu millet ne çekiyorsa senin gibi kendilerini uyanmış zanneden uyuştırulmuşların yüzünden çekiyor...

Adsız dedi ki...

35 senedir avrupada yasiyorum. Bu yorumlari okuduktan sonra avrupa tebasina gecmeye karar verdim. Cünkü benim artik bu kadar cahil insanlari kabullenecek kapasitem kalmadi. Ayrica türklerin araplasmasi orient kültürüne daha fazla yaklasmasi beni rahatsiz ediyor. Sunu söylemek gerekiyor, kimin hakli veya haksiz oldugu ilerki yillarda ortaya cikacaktir. Maalesef cok büyük bir hüsran olabilir ve bunun cilesini yeni nesiller cekecektir. Iste o nesiller su anda yasayan gericilere, dincilere, hirsizlara, yandascilara, cikarcilara ve özünü, memleketini satanlara lanet okuyacaklardir. Ben bir zamanlar Türkiye ile gurur duyuyordum. Herkese kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

Su dinciler sözünü kullananlar insanlardan nefret ediyorum!
Ne kadar öcülestirdiniz islamiyeti herkesin gözünde, ne kadar kirlettiniz...
islamci teröris, gerici dinciler, yobazlar..., artik her bu sözleri duydugumda beynime kursun yemis gibi oluyorum..
Islamiyeti bu kadar kötüleyenlerin, onun böyle karalanmasina göz yümanlarin müslümanin demeye haki yoktur!
Kahretsin ya güya secimle ilgili yarumlari okuyacaktim, neden okurum ki bu sacmaliklari..

Adsız dedi ki...

Dedikleri diyeceklerime uydugu icin direkmen calinti yaptim ;-)

ManuTrain demiş

Yillar yili türkiye Politikasini izliyorum, her gelen Parti yerinde sayidi durdu, ilkkez bir Parti birsey yapmaya calisiyor, sizce yanlis, bizce dogru ama hizmet emek icin ugras veriyorlar en azindan. Siz karsi görüste olanlar onlarin yanlislarini saymak yerine, neden biz iktidara gelirsek bunu yapacagiz demek yerine karalamayi tercih ediyorsunz?? BIR BECERINIZ OLMADIGI ICINMI??
Erdoganin ailesi isterse Ermeni veya Rum kökenli olsun benim icin Erdogan icin düsüncelerimi degistirecek bir sebep degildir asla, olmamalidir da zaten. Birlerini su bu kökenli diye karalamaya calismaniz bile ayirimcilik tohumlari eken zihniyetten oldugunuzu gösterir anca.
Sagci ve solcu partilerin bu ayirimcilik zihniyeti yüzünden binlerde evladimiz birbirlerini öldürdüler, türkiye yillarca nerdeyse ic savas halindeydi, bugünde bunu yapmaya calisiyorlar.
Birsey ya aktir yada karadir diyen zihniyet bize bisey getirmez, bu bizi sadece yanlislara sürkler. Kendi kendimize düsman olmayi birakalim artik, asil budur ülkemizi cökerten..
Yaziktir bizim güzelim vatanimiza, bizim vatanimiz türküyle, kürdüyle, laziyla, azerisiyle, hatta hatta ermenisiyle, yunanlisiyla esi bulunmaz bir güzellikte bir Cennetir kendi insanimizi ayirmayalim.. Birbirimize düsman olmayalim, evlatlarimiza dusmanligi ayirimciligi asilamayalim..
Bu vatan bizim! Sadece türklerin veya sadece kürtlerin, lazlarin vs. degil. Ben dedigim gibi Kürt kökenliyim, benim hic umrumda olmadi baskalarinin benim hakimda ne düsndügü. Bazilari diyorki senide türkiye vatandasi olarak görüyoruz, hic ayirmiyoruz. Allah iyiki ayirmiyorsunuz, siz kim oluyorsunzda Senide deme hakkini buluyorsunuz kendinizde! Benim atamda savasti bu vatan icin ve ben o Vatanin benim oldugunu ispatlamak icin birilerinin tastigine gerek duymuyorum! Bu tür bir cümlenin kurulmasindan bile inanilmaz derecede rahatsizlik duyorum!
Atatürk ileri görslüydü siz ama durdugunuz yerde sayikliyorsunuz diyen kardesim bu lafinda kesinlikle dogru söylüyorsun!
Ama kendi akillari olmayanlar, illeriyi göremeyenler hep gecmise tutunmakda bulacaklar cagreyi.. ve bunda malesef bizim memlektimiz zarar görecek!
BIRAKIN ARTIK ONU BUNU KARALAMAYI, HAKARETLER ETMEYI, ÖNCE KENDI KAPINIZIN ÖNÜNDEKI PISLIKLERI TEMIZLEMEKLE BASLAYIN, SUNA BUNA IFTIRA ATIP, KÜFÜR ETMEKLE VATAN KURTARILMAZ, YERINIZDE SAYARSINIZ ANCA

SUNUDA ÜSTÜNE BASARAK SÖYLÜYORUM;
DIGER PARTILER CÖZÜM BULMAK YERINE AKP’YI KARALAMAYI SECTIKLERI SÜRECE, HIZMET ETMEK YERINE CAMUR ATMAYI SÜRDÜRDÜKLERI SÜRECE KAYBETMEYE HER ZAMAN MAHKUM OLACAKLAR!!!
BU SUANKI DURUMDA TEK HAK ETTIKLERI SEYDIR!

Adsız dedi ki...

( türklerin araplasmasi orient kültürüne daha fazla yaklasmasi beni rahatsiz ediyor / bu kadar cahil insanlri babullenecek kapasitem kalmadi...) diyen cok yüksek kapasiteli kisiye...

Ay Ay ay.. orient deyise bak hele, su avrupa da yasiyorum diye cit kirildim davranip, sanki buraya gelenin kafasina hemencik akil aktariyorlarmis gibi kendilerini vatanindan yasayanlardan daha akilli daha kültürlü sananlar yokmu sinir oluyorum..
Bende Avrupada yasiyorum ne var bunda, senin gibi avrupada kendini kaybetmisler, Türkiyemizle gurur duysa ne olur, duymasa ne olur??

Adsız dedi ki...

verin verin akpye oy verin. 10 sene sonra ne türkiye kalacak ne akp bu gidişle. biz haketmiyoruz demokrasiyi özgürlüğü devam edin aynen bu şekilde nolur akpye oy verin biran önce batsın türkiye

Adsız dedi ki...

35 senedir avrupada yaşayan kişiye hitaben....
Sen zaten,itirafın üzere 35 yıldır avrupa halkındanmışsın.Sen bize göre 35 yıl önce çıkmış çıkışmışsın TÜRKİYEMDEN.Sen istesende deönemezsin içimize zaten.Cehenneme kadar yolun var.
BİZ YILLARDIR BUNU HAYKIRIYORUZ...
YA SEV YA TERKET.....
Yıllardır böyle söyleyenler birgün bu ülkeyi sevmeyenleri terk et diye uyarmakla kalmayıp yaka paça tutup atmayı da deneyecektir...

Adsız dedi ki...

dinciler kelimesini okuyunca beynine kursun yemis gibi hisseden arkadasa hitaben.

Siz artik kimlerin müslümanim demeye hakki olup olmadigina karar verecek kadar mertebe sahibi oldugunuzu kabullenmissiniz. Allah islah etsin. Ayrica dini istismar edip baskalarini yanlis tesir altina alanlarin olmadigini savunursaniz cok yazik.

Senin gibi kendini avrupada kaybetmisler diyen sahisa hitaben.

Sizin alayli bicimde yaptiginiz yorum gösteriyorki düsüncelerim sizi üzmüs. Üzdügüm icin özür dilerim. Fakat benim sizce neden yanlis algiladigimi aciklamanizi beklerdim. Sizde avrupada yasiyorsunuz ve ben degisik fikirlerinizden dolayi sizi asagilamiyorum. Sizi tanimadigim halde bir insan oldugunuz icin size saygi duyuyorum.

Ya sev ya terket diyen kisiye hitaben.

Bence sizde dislanma korkusu var.
Sizin sahsi görüsünüze aykiri olabilecegim icin kökenli bir türk vatandasi olarak (ailemden canakkale, kore ve dogu anadoluda sehitler ve birde gazi var, aktuel yurt ici ve yurtdisi hizmetlerim var) bana terket diyebiliyorsunuz. O halde filistinlilerin yaka paca atilmasinida yadirgamassiniz herhalde. Bakin bugün türkiyelilerin cogu maalesef yanlis tutuculuktan dolayi visyon kaybediyor. Cikar icin, töre icin, düsünce icin, mevkii icin ve din icin.

Ben size ya sev ya terk et demiyecegim, zira bir zaman gelecek sizde cagdas türkiye ve onun cagdas insanlarindan olacaksiniz. Tabii türkiyeli olmanin bu kadar ucuz olmadigini anladiginiz zaman.

Saygilarimla.

Adsız dedi ki...

Şu avrupadan yorum yapan ve çağdaşlık dersi vermeye çalışan kişi... Şimdi beni iyi dinle..
Ailende Çanakkale'den şehitler olduğunu söylüyorsunya... Atam,Dedem Mehmet Akif'in, O BİZLERİN EZBERE BİLDİĞİMİZ Çanakkale Şehidlerine şiirini sen anlaşılan hiç okumamışsın.Eğer okumuş olsaydın şu an yaşamını paylaştığın tamamen senin fikrin olan çağdaş medeni avrupa ilgini,özlemini bizlere empoze etmeye çalışmazdın...
Bak Mehmet Akif ne diyor Çanakkele Şehidlerine şiirinde ;
Ne hayâsızca tahaşşüd ki ufuklar kapalı!

Nerde - gösterdiği vahşetle "Bu: bir Avrupalı"

istermisin şiirin devamını da yazayımmı kendini medeni çağdaş zanneden avrupalı.Ama senin gibilere bu kadarcık ayırmış olduğum zaman bile fazla..Kulaklarını aç ve beni iyi dinle ...
Avrupada yaşayıpta bizlere çağdaşlık ve medeniyet dersi vermeye çalışan çook insana cevap verdik.Sen şu anda Türkiye'yi çağdaş medeni bulmasanda burada yaşayanları çağdışı görsende, NE VARLIKTA, NE YOKLUKTA, NE SAVAŞTA NE BARIŞTA VATANINIMIZI terketmeyen bizler yani medeniyeti çağdaşlığı Anadoludan düyanın üç kıtasına yayan OSMANLI'LARIZ Osmanlı torunlarıyız.
Bizde kurallar katıdır.Bizim çizgilerimiz vardır. Sen sevsende sevmesenda adına çağdışılık ta desen medeniyetsizlik te desen hoşuna gitsede gitmesede bizde kural budur.
--------YA SEV YA TERKET---------
Ben senin sonlardığın gibi Saygılarımla diyerek sonlandıramayacağım. Kusura bakma senin gibilere(avrupalılara) hayatta hiç saygı duymadım duyamam

Adsız dedi ki...

35 yildir avrupada yasayan sahsa!

Elbette birinin imanini tartisma konusu yapmak benim haddim degildir, bundan ötürü herseyden önce Allahtan korkarim!
sinir aninda yazdigim seyler onlar..

Ama artik sunun bilinmesi lazim! Eger birilerinin yaptiklarini elestirirken dinini inancini hedef almayin..
Örnek veriyorum, madem avrupada yasiyorsun cok iyi bilmen lazim, avrupa tv ve radiolarinda ISLAMI TERÖR sözcügü hic eksik olmaz!
Simdi arabistanda kendini bilmezin biri gitmis sözde cihad adina veya herneyse binlerce kisinin canina kiymis.. o tvde terörist bunu yapmis denildiginde o olayi algilama ile bunu islamci teröristler yapti demesindeki algilama bambaska bisey!
o kisiyi terörist kimliginin yanina islamiyeti koydugunuz zaman ister istemez bundan etkilenen müslüman ve gari müslümanlar olacaktir..
Müslümanlar o sahsa ister istemez bir baglari oldgunu düsünecek müslüman olmayanlar her müslümanin buna müsait kapasitede oldugunu düsünecekler.
(Pkk'dan nefret eden bir türkün bir Kürt kökenli birisinin yaninda pis Pkk sözünü kullanmak yerine pis kürtler demesi gibi bisey) Kullanilan sözcükler maksadini astigi zaman tamamen tarafsiz duran birini ister istemez bu sözlerinizle bir taraf secmeye mecbur birakiliyorsunuz ki, bu herzaman dogru bir secimle sonuclanmiyor!

Her görüse, her inanca, bana ne kadar ters düserse düssün acigim, dinlerim, hem anlayis gösteririm, hemde saygi AMA bu görüsler, bu düsünceler benim inancima dokunmadigi hakaret edmedigi sürece!!
Insanlar islamiyeti dünyaya nasil tanitmis olursa olsun, bugün insanlar onu nasil yanlis yasiyorsa yasasinlar...insanlarin dini bu hale getirmesinin faturasi benim dinime kesilemez!
Ben islamiyetin günümüz dünyasinda gösterildigi, algilandigi gibi olmadini bilen biri olarak, biz müslümanlarin bile kendi inancimizdan korkmamizdan cok büyük üzüntü duyuyorum...
Ben müslümanim diyen birinin esarp takan bir kadina asagilayici bir sekilde bakmasini alamiyorum.. Neden acik gezmek zorunda birakiliyoruz, bende avrupada yasiyorum ama meslegimi basi acik yürütmem imkansiz bu yüzden istedigim gibi yasayamiyorum...
Her kafasinda esarpla gezen kadina ya baski altinda, ya cahil gözüyle bakilmasi atik normal bir durum haline gelmis..
Hergün almanlarin siz müslüman olmaniza ragmen cok modern giyiniyorsunuz, sizin esarp takma mecburiyetiniz yokmu diye sorduklari aptalca sorular.. sanki moderenlik orani burani acmakla oluyormus gibi.. ben cok dertliyim bu durmda ya..:-((
Bugün özgürlükten bahsedenler aslinda ben ve benim gibi yasamak isteyenlerin özgürlüklerini ellerinden aliyorlar...
Ya siz istediginiz gibi yasayacaksiniz yada biz mantigi var herkeste... ama bu dogrumu???

Adsız dedi ki...

benim gibilere ( avrupalilara ) saygi duymayan arkadasa birileri Mehmet Akif Ersoy un Canakkale sehitlerine yazdigi siiri lütfen tercüme etsin, belki türk insaninin düsmana karsi olan tavrindan ders alir. Bu ne kör kin ve yanlis anlayis tarzi. Biz burada kurtulus savaslarinda dis kuvvetlerin yaptigi savas suclarini nasil davaya tasiriz diye türk makamlarini harekete gecirmeye ugrasiyoruz, sen orada kaderine küsmüs, nefret dolmus ve cagdaslik veya avrupa kelimesini söyleyen herkese verip veristiriyorsun. Senin ve tabiiki benim memleketimiz olan Türkiye de hangi iktidar olursa olsun Brükselde lütfen bizi de alin yaniniza diye sitem ediyorlar. Memleketin müesseselerini yabanciya satip, milleti üretimden uzaklastirip, yabanci borc yiyorlar. Dollar ve Euro olmadan yapamiyorlar. yurdun her anlamda bölünmesine karsi olan insanlari suc örgütü olarak nitelendiriyorlar, hemde utanmadan Ergenekon suclulari ismini aniyorlar. Iste bunlarin slogani ya sev ya terk et.
O degerli siirde türk insaninin düsmana karsi nasil gururlu, özverili, ihtiyatli, akilli, insancil ve saygi dolu tavrini anla da, simdiki kendin ile karsilastir. Osmanli ile gurur duymak benim icin de büyük bir sereftir. Fakat Osmanli 90 sene önce parcalandi. Maalesef geri gelmesi imkansiz. Ha sunu söylemeden gecmeyecegim, Osmanlinin hos olmayan taraflari da olmustur, kagit parcasini imzalayip yabanci güclere teslim olmasi gibi.
Iste simdi de sen beni iyi dinle, cagdas ve medeni insanlar bunu yapmadilar, Mustafa Kemal ve yandaslari.

Savasi degil barisi yasa, yoksullugu degil varligi yasa. Kisacasi ya akilli ol ya terket ***

Adsız dedi ki...

Avrupa radyo ve tv lerinde islami terör sözcügü hic eksik olmaz diyen bir bayana hitaben.

Birilerinin yaptiklari seyleri elestirirken onlarin dinlerini hedef almak bencede yanlistir. Birileride olumsuz birseyler yaparken dinlerinin arkasina saklanmalari da yanlistir.

Bence gercekten dogru düsünüyorsunuz, cihad adina katliam yapan insanlar ile diger müslümanlarin baglantilari oldugu icin islami terör deyiminden ratatsiz oluyorlar. Bende öyle.
Fakaaat. Müslümanlar islami terör kavramindan rahatsiz olmaktan fazla bu terörü yapan kendini bilmez kisilere karsi sorumlu davranmalilar. Itiraf etmeliyiz ki milyonlarca müslüman bu cihad aktivistlerine biyik altindan sempati duymaktadirlar. Asil sebeb ise, batiya karsi olan politik ve ekonomik yenilgilerin getirdigi nefret duygularidir. Petrol zengini olan müslüman ülkeler (Suudi Arabistan, Kuveyt vs. ) problem yasamiyorlar, demokratik olmadiklari halde, cünkü bati ile ittifak icindeler. Petrol varligi olup bati ile didisen ülkeler aksine zorluk yasiyorlar. ( Iran, Irak vs. ) Afganistan, Pakistan, Sudan gibi ülkeler ise yasam savasi veriyorlar. Simdi size soruyorum, bu derece daginik olan bir müslüman dünyasi neden birlik ve beraberlik temsil edemezler. Neden birbirleri ile durmadan savasirlar. Bazen kendi mezhepleri icin bile catisirlar. Yahudiler filistinlileri yok ederken sinirlari kapatan müslüman devletler var. Ve tabii bu beceriksizlikler de birilerini terör yapmaya zorlar, cünkü onlar icin suclu batililardir. Batililar ise bu cehaletten faydalanmak icin sömürür durur. Hatta demokrasi getirmek icin isgal eder.

Iste asil cözülmesi gereken sorunlar müslümanlarin elinde bulunuyor. Eger müslüman ülkeler birlik ve cagdaslik yasayabilse terör yasanmaz, batili da bizi rencide etmek icin, veya istemeden, islami terör deyimini kullanmaz.

Bazi Hristiyan gruplar Anadoluda hacli seferlerinden dolayi bizden özür dileme kampanyasi yürütüyorlar. Müslümanlarinda islam adina terör yapanlar ile etkili mücadele etmesi gerekir. Iste o zaman batili aydinlanir.

Sizin yasadiginiz tesettürlü giyim tarzina inanin avrupalilar sahsiniza saldiri olsun diye karsi cikamazlar. Onlarin icinde güvensizlikten dogan bir korku vardir. Bu laik Türkiye de bile yasanmaktadir. Yasadigim avrupa kasabasinda carsaf giyen sudanli, hintli ve avrupali bayanlar yasar. Onlari bilenler sorun yaratmazlar, ama yabanci yerlerde sorunlari olur.

Dünyanin her yerinde yabanci tarzlara karsi az veya cok yadirgama mevcuttur. Bunun cözümü birbirini daha iyi tanimaktan, tanitmaktan gecmektedir. Belkide nice nesillerin devir atlamasi gerekir.

Saygilar

Yorum Gönder