Pazar, Ekim 18

Hadise pentini göster reklamı



Daha önceleri Hepsi Grubu ve Nil Karaibrahimgil’le reklam filmi çeken Penti’nin bu sezonki yüzü Hadise. Geçen sene Nil ile “Ruhum Desen Desen” diyen marka, bu kez “Penti’ni Göster” sloganı ile kadınları renksiz, tekdüze, sıkıcı bir yaşamdan canlı, renkli, özgür bir yaşama geçmeye davet ediyor. Reklam filmi adeta sinema filmi tadında çekilmiş.

Bir çorap markasının reklam filminde oynamanız teklif edildiğinde aklınızdan neler geçti?
- Durdum ve düşündüm. Bu iş bir sanaçı olarak bana yakışır mı dedim. Kendimi olduğum gibi yansıtıp yansıtamayacağımı sorguladım. Olumlu cevaplar alınca da okey dedim, heyecanlandım.

Teklifi kabul etmenizdeki en önemli etken neydi?
- Reklam çekiminde giydiğim kıyafet. İçinde kendimi Hadise olarak hissettiğim bir kıyafet giymek benim için önemliydi. Aynı şekilde filmde söylediğim jingle da önemliydi. Söylerken mutlu ve rahattım. Öyle olmasaydım kimse bana zorla okutamazdı.

Sizce bu reklam filmi ilk kez izleyenlerin damağında nasıl bir tad bırakacak?
- Bence herkes beğenir. Neden? Çok renkli, çok anlamlı ve çok ama çok kaliteli bir iş oldu! Penti için kalite çok önemli, çoraplarının bu kadar tutulması da bundan dolayı.

SAHNEYE ÇORAPSIZ ÇIKMAM
İŞTE REKLAM ŞARKISININ SÖZLERİ
Söz: Oğuzhan Akay (Movida Plus MAP)
Beste: Ömer Ahunbay (Jingle House)

Bi’ kalk, bi’ kendine bak
Kalk kalk hadi ayağa
Sen bi’ yürü bak
Neler olur, dünya durur
Sensin sen, sen olunca
Bi free ol, bi rahat ol, bi kalk ayağa
Aşkını göster bi, bi kendini göster
Bi free ol, bi rahat ol, bi kalk ayağa
Aşkını göster bi, bi kendini göster
Bi free ol, bi rahat ol, bi kalk ayağa
Aşkını göster bi, bi Penti’ni göster
Penti’ni göster

0 Yorum var:

Yorum Gönder