Çarşamba, Ekim 17

Evlenilecek Kiz Modeli

Son günler dünyada ve ülkemizde facebook çilginliği artmaya başladi.Herkese eski arkadaşlarini bulma,sohbet etme ve grup kurma imkani sağliyor.Beğendiğim ve üye oldğum gruplardan bi tanesi Evlenilecek Kiz Modeli grubu..Grubu kuran arkadaş evlenecilek kiz modelini çok iyi tarif etmiş :);

1.65 boylarında,iri yeşil gözlü
(mümkünse mevsimsel olarak güneşe
göre rengi değişebilsin) minik çene,
bıdık burun,öpülesi, kendinden pembe
dudaklar minik bir ağız.

İnce bir boyun,saçlar uzun beline doğru
şöyle, esmer yarım washinton portakalı
büyüklüğünde (avuçtan taşmayacak...)
göğüsler. (80 - 85 ayarında yani)
gergin bir göbek (şöyle dokunduğunda
irkilmesini izleyebilecen...) bel bölgesindeki
kemikleri belli olmasın hafif basenler
şöyle (hatun dediğin ele gelecek...)

Hafiften iri kalçalar (basenlerle uyum içinde
olacak, kalp şekli yakalanabilirse enfes olur)
düzgün bacaklar (kemikleri belli olmayacak)
ince ayak bilekleri,37 yada 38 numara ayaklar
bakımlı parmaklar, pembe topuklar

Fiziksel olarak böyle bişey benim düşündüğüm.

Gelelim huyuna suyuna,
1-kere eğitimli olmalı, mesela kütüphanecilik,
işletme, iktisat, dietisyen mesela
2-benden az kazanmalı (uçurum olmadan, misal
ben 1 milyar kazanıyorsam oda 700m olsun)
3-aşret bir kız olsun, oturmayı kalkmayı,
büyüklerine hürmet etmeyi bilsin.
4-herşeye peki demesin ama orta noktada
buluşmayıda bilsin
5-deli gibi aşık olsun bana etrafdaki daha
iyi alternatiflerle bana boynuz takmayacak
kadar sevsin beni
6-anne vasıflarına sahip olsun şevkat göstermeyi
bilsin (kendi isteyince anne olucak, ısrar
etmeyecez...)
7-acımızdan ölmeyecek kadar yemek pişirmeyi
bilsin yeter (misal yumurta, pilav, makarna)
9-hanım hanımcık giyinsin. (öyle g-string,
göbeği açık gömlek tişört olayı bize ters)
10-dinlemeyi bilsin aynı zamanda kendini
dinlettirsin benimle ağlasın benimle gülsün.
11-damak zevkimiz birbirine yakın olsun.
Yemeğe çıktığımızda birimiz aç kalmasın
12-yapmacık/yalancı olmasın, sevdiğine sevdim,
sevmediğine sevmedim diyebilsin.
13-arkadaşlarımı sevsin, arkadaşlarımın kız
arkadaş/eşlerini sevsin, sevmesede katlanabilsin.


14-ailesi çok zengin olmasın ama bize muhtaç
durumda da olmasınlar.
15-ailesi çocuk sever olsun torunları üstlerine
atıp tatile gidebilelim.
16-beni çevremdeki hatunlardan kıskansın,
zaman zaman bu yüzden bana trip yapsın.
17-eski erkek arkadaşlarının büyük bir kısmı
ölmüş olsun. Ölmemişler evli ve çocuklu
olsun görüşmeyelim.
18-kitap okusun, banada döve döve okutsun.
Entellektüel birikimi olsun ama entel olmasın.
19-öyle kulağına göbeğine metal şeyler takmasın
20-hiç bi yerinde dövme olmasın
21-metal müzik dinlemesin
22-evde eğlenmeyi tercih etsin ama dışarda da
eğlenmeyi bilsin
23-cebinde faturalı hat kullansın, ayrıntılı
faturası bana gelsin ben ödeyeyim.
24-yoga, solaryum, fitness gibi abu işlerle
uğraşmasın ama kuaföre gitsin, güzellik
salonuna gitsin.

4 Yorum var:

Erdal dedi ki...

Süper yazı ya, çok beğendim :)

Adsız dedi ki...

Forum kültüründe olan birşey ama blog kültüründe bir karşılığı olmadığından benden de

+1 +rep

Adsız dedi ki...

bende okumuştum :) ya ben seni ekledim mi bookda addlesene beni bu arada geyiğine saçım sarı ama aptal sarışın değilim diye grup kurdum erkekler bile var amaç sarı kız tavlamaya döndü :)

ZerO dedi ki...

evet ekledin beni benin nikim ersines... :))

Yorum Gönder